A kolik
u vás stojí web?
Vždy se u této otázky lehce pousmějeme a zeptáme se „A kolik stojí auto?“. Cenové rozmezí je velmi široké u obou „produktů“ a cena se odvíjí od náročnosti realizace a klientových požadavků. Jako u auta, i u webu záleží na jeho funkcionalitě, rozsahu i vymoženostech.
Abychom určili cenu webu, potřebujeme od vás znát informace a představu o kýženém výsledku.
Zkuste odpovědět na následující otázky:
– Co od stránek očekáváte? Mají pouze zlepšit vaší vizuální prezentaci a dojem? Nebo zvýšit prodej? Případně navýšit návštěvnost?
– Co by měl web splňovat? Má být prezentační, nebo prodejní?
– Máte představu o tom, jak by měl vypadat? Pošlete nám weby, které se vám líbí!
– A co jeho funkcionality? Chcete tam rezervační systém, e-shop, on-line chat, blog, členskou sekci, jazykové mutace nebo napojení na fakturační portál?
To vše ovlivňuje cenu. Pro obě strany je dobré od začátku dobře, zřetelně, upřímně a otevřeně tyto náležitosti vykomunikovat. Díky tomu se pak naše spolupráce stává příjemná a efektivní 🙂 Už s odpovědí na výše zmínění otázky (tzn. s vytvořením zadání) Vám velmi rádi pomůžeme! Pojďme se o tom všem pobavit.
Poté, co si určíme tyto základní cíle, od vás budeme potřebovat podklady. Mezi ty zásadní patří texty, fotky, reference a další informace o vašich službách. Rádi vám texty zkorigujeme a upravíme tak, aby byli co nejvíce vhodné pro web (s ohledem na klíčová slova a čtivost 🙂 ). Fotografie, video či originální ilustrační grafiku také můžete nechat na nás.
No a pak už začínáme. Rádi pracujeme organizovaně. Kreativně. Originálně. Výsledek by díky tomu pak měl splňovat všechny vaše požadavky. Zaručíme vám estetiku designu, funkčnost a uživatelskou přívětivost.
A protože dobré weby vznikají diskuzí, váš feed-back a připomínky si berem k srdci. Po dodání prvního návrhu se mezi námi otevírá prostor pro úpravy. Teprve z toho pak vyleze finální řešení.
Jako dodatečnou službu nabízíme správu a zálohování webových stránek, díky čemuž budete mít veškeré digitální služby pod jednou střechou.
Standardy, jako je základní SEO optimalizace, optimalizace rychlosti načítání webu, nastavení certifikátu https, zaindexování do webových prohlížečů a responzivita jsou samozřejmostí.
Kolik tedy celkově stojí webové stránky je proto vždy na individuálním posouzení náročnosti a rozsahu daného projektu.
Řešíme váš posun. Chceme, aby projekt měl smysl. Aby splnil vaše očekávání a ještě více.
Naším cílem je, aby se vám investice do tvorby webových stránek brzy vrátila.
Neváhejte nás proto kontaktovat.
Další články
Logo a jeho význam
Logo je vizuální značka, která slouží k identifikaci firmy, značky, produktu nebo organizace. Jedná se o jedinečný prvek marketingové strategie, který dokáže okamžitě připoutat pozornost zákazníků a vytvořit pozitivní vnímání dané značky. Je to klíčový prvek vizuální identity a má…
Brand jako příběh
Branding je proces. Dlouhodobý a strategický. Brand není jen logo, jak si mnoho laiků myslí.
Logo reprezentuje značku, brand je však to, jak vás vnímají zákazníci celkově. Je to slib, kterým jim dáváte, je to emoce a originální silná myšlenka, unikátní vibe, kterým čišíte.